Miksi messuille?
Koko turvallisuusala saman katon alla
EuroSafety tuo yhteen turvallisuusalan ammattilaiset, työsuojelupäälliköt, työturvallisuudesta vastaavat sekä palo- ja pelastustoimen ammattilaiset ja sopimushenkilöstön.
100 % ammattitaitoa
Monipuolinen tapahtumakokonaisuus
Turvallisuuden suurtapahtuma EuroSafety saa seurakseen jälleen Työhyvinvointi-messut. Omissa halleissaan järjestettävät tapahtumat yhdistävät ammattilaiset ja asiantuntijat monilta aloilta ja mahdollistavat tutustumisen uusiin tuotteisiin ja ratkaisuihin.
Kokonaisuus kerää tuhannet ammattilaiset kolmeksi päiväksi verkostoitumaan ja kouluttautumaan. Saman katon alla on nähtävillä kalusto, varusteet ja ratkaisut – sekä tietysti kollegat, asiakkaat ja sidosryhmät.
Palo- ja pelastustoimi omana tuoteryhmänään
Kuuntelemme tarkasti kävijöiden ja näytteilleasettajien antamia palautteita. Toiveiden mukaisesti pelastustoimi nostetaan ensimmäistä kertaa mukaan omana tuoteryhmänään ja tämä on myös pysyvä lisäys kokonaisuuteen.
Ala kokoontuu Tampereelle
Edellisen kerran järjestetyssä tapahtumakokonaisuudessa mukana olivat EuroSafety-, Turvallisuus– ja Työhyvinvointi-messut, Työterveyspäivät sekä Logistiikka-messut. Tapahtumakokonaisuudessa vieraili kolmen päivän aikana 9 547 messuvierasta.
Tuolloin EuroSafety-, Turvallisuus- ja Työhyvinvointi-messuilla näytteilleasettajia oli yhteensä 265 kpl. Kävijätyytyväisyys oli 95 % ja näytteilleasettajatyytyväisyys 87 %.
Mitä etuja messuilla on?
Lanseeraat ja testaat uutuuksia
Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.
Hoidat asiakassuhteita
Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.
Vahvistat imagoa
Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.
Vaikutat hankintaprosessissa
Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.
Yhteistyössä STYL
Tapahtuman järjestää Tampereen Messut Oy. Yhteistyössä Suomen Työturvallisuuden Liitto STYL ry.