Miksi messuille?

Koko turvallisuusala saman katon alla

EuroSafety tuo yhteen turvallisuusalan ammattilaiset, työsuojelupäälliköt, työturvallisuudesta vastaavat sekä palo- ja pelastustoimen ammattilaiset ja sopimushenkilöstön.

100 % ammattitaitoa

 

Monipuolinen tapahtumakokonaisuus

Turvallisuuden suurtapahtuma EuroSafety saa seurakseen jälleen Työhyvinvointi-messut. Omissa halleissaan järjestettävät tapahtumat yhdistävät ammattilaiset ja asiantuntijat monilta aloilta ja mahdollistavat tutustumisen uusiin tuotteisiin ja ratkaisuihin.

Kokonaisuus kerää tuhannet ammattilaiset kolmeksi päiväksi verkostoitumaan ja kouluttautumaan. Saman katon alla on nähtävillä kalusto, varusteet ja ratkaisut – sekä tietysti kollegat, asiakkaat ja sidosryhmät.

Ota yhteyttä


Palo- ja pelastustoimi omana tuoteryhmänään

Kuuntelemme tarkasti kävijöiden ja näytteilleasettajien antamia palautteita. Toiveiden mukaisesti pelastustoimi nostetaan ensimmäistä kertaa mukaan omana tuoteryhmänään ja tämä on myös pysyvä lisäys kokonaisuuteen.

Varaa osasto


Viimeksi vuonna 2018

Edellisen kerran syksyllä 2018 järjestetyssä tapahtumakokonaisuudessa mukana olivat EuroSafety-, Turvallisuus– ja Työhyvinvointi-messut, Työterveyspäivät sekä Logistiikka-messut. Tapahtumakokonaisuudessa vieraili kolmen päivän aikana 9 547 messuvierasta.

Tuolloin EuroSafety-, Turvallisuus- ja Työhyvinvointi-messuilla näytteilleasettajia oli yhteensä 265 kpl. Kävijätyytyväisyys oli 95 % ja näytteilleasettajatyytyväisyys 87 %.

Lue lisää


Mitä etuja messuilla on?

Lanseeraat ja testaat uutuuksia

Messuilla voit edistää myyntiä sekä tehdä tutuksi uutuuksia, tuotevalikoimaa ja yritystä. Voit testata tuotteiden kilpailukykyä, saada ideoita tuotekehitykseen ja arvioida kysyntää.

Hoidat asiakassuhteita

Henkilökohtaiset keskustelut ovat loistava tilaisuus hoitaa nykyisiä asiakassuhteita ja kartoittaa uusia yhteistyökumppaneita. Hyvin hoidetun messuosallistumisen jälkipyykkinä on usein pitkä lista liidejä ja tarjouspyyntöjä.

Vahvistat imagoa

Mielikuvat ovat voimakkaita ostopäätöksen ohjaajia. Useimmiten sirkustemppuja ei edes tarvita, vaan tuotteiden ja palveluiden ystävällinen, asiantunteva ja avulias esittely face to face on tarpeeksi nostamaan yrityksenne esiin kilpailijoiden joukosta.

Vaikutat hankintaprosessissa

Messujen yksi suurimmista vahvuuksista on mahdollisuus tavata ja vaikuttaa ostopäättäjien lisäksi myös niihin, jotka osaltaan vaikuttavat ostopäätöksiin. Näitä henkilöitä ei usein myyntikäynneillä tavoiteta.


Yhteistyössä STYL

Tapahtuman järjestää Tampereen Messut Oy. Yhteistyössä Suomen Työturvallisuuden Liitto STYL ry.